PROCEDURY

Szukaj

Idź do treści

Rozdział IX

IX. Postępowanie związane z wypadkiem lub złym samopoczuciem ucznia na terenie szkoły

Wypadek - zdarzenie, którego skutkiem jest uraz, ból lub złe samopoczucie ucznia

1) w momencie stwierdzenia wypadku lub złego samopoczucia ucznia udzielenie pierwszej pomocy, wezwanie higienistki szkolnej,

w razie potrzeby wezwanie pogotowia,

2) zabezpieczenie miejsca wypadku,

3) zapewnienie bezpieczeństwa innym dzieciom, poprzez wezwanie innego pracownika szkoły,

który przejmie opiekę nad grupą,

4) zawiadomienie Dyrektora / w przypadku jego nieobecności osobę, która go zastępuje/,

5) zawiadomienie Rodziców poszkodowanego ucznia,

6) Dyrektor szkoły wyznacza osobę, która sporządza kartę wypadku ucznia ,

7) Rodzice podpisują kartę wypadku, po wcześniejszym zapoznaniu się z jej treścią,

8) Wypadek wpisuje się do księgi ewidencji wypadków




Szukaj

Powrót do treści | Wróć do menu głównego