IX. Postępowanie związane z wypadkiem lub złym samopoczuciem ucznia na terenie szkoły
Wypadek - zdarzenie, którego skutkiem jest uraz, ból lub złe samopoczucie ucznia
1) w momencie stwierdzenia wypadku lub złego samopoczucia ucznia udzielenie pierwszej pomocy, wezwanie higienistki szkolnej,
w razie potrzeby wezwanie pogotowia,
2) zabezpieczenie miejsca wypadku,
3) zapewnienie bezpieczeństwa innym dzieciom, poprzez wezwanie innego pracownika szkoły,
który przejmie opiekę nad grupą,
4) zawiadomienie Dyrektora / w przypadku jego nieobecności osobę, która go zastępuje/,
5) zawiadomienie Rodziców poszkodowanego ucznia,
6) Dyrektor szkoły wyznacza osobę, która sporządza kartę wypadku ucznia ,
7) Rodzice podpisują kartę wypadku, po wcześniejszym zapoznaniu się z jej treścią,
8) Wypadek wpisuje się do księgi ewidencji wypadków